Atgriešanās politika

1. Atteikuma tiesības var izmantot tikai tie pircēji, kas ir patērētāji (personas, kas pauž vēlmi iegādāties, ir iegādājušās vai varētu iegādāties, vai izmantot produktu vai pakalpojumu mērķiem, kas nav saistīti ar viņu saimniecisko vai profesionālo darbību). Patērētājs var izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atteikties no pirkuma līguma 14 dienu laikā no preču (preču daļas) saņemšanas dienas, par to paziņojot uzņēmumam.

2. Lai patērētājs varētu izmantot atteikuma tiesības, preces nedrīkst lietot, bojāt un būt to sākotnējā formā (neskarta etiķete, aizsargplēve, iepakojums utt.). Patērētājs, izmantojot atteikuma tiesības, ir atbildīgs par preču vērtības samazinājumu, ja preces tika izmantotas tādā veidā, kas nav saderīgs ar labas ticības principu, tostarp tiek izmantots citiem mērķiem, nevis Preču īpašību vai darbību noteikšanai.

3. Preču izmantošana, lai noteiktu to īpašības vai darbības, tiek veikta tik ilgi, kamēr to ir iespējams veikt veikalā, pretējā gadījumā atteikuma tiesības nebūs iespējams izmantot.

4. Atteikuma tiesības netiek izmantotas gadījumos, kad tas ir paredzēts normatīvajos aktos, tostarp, bet ne tikai tad, kad produkts ātri pasliktinās vai tā derīguma termiņš beidzas (piemēram, barība vai papildu barība);
patērētājs ir atvēris tādu preču iepakojumu, kuras nevar atgriezt veselības un higiēnas apsvērumu dēļ (piemēram, barība, papildu pārtika, šampūni, ziedes, šķidrumi, aerosoli, tabletes).

5. Ja patērētājs vēlas izmantot atteikuma tiesības, viņam jānosūta uzņēmumam aizpildīta atteikuma veidlapa vai e-pasts uz info@woof.lv norādot patērētāja vārdu, uzvārdu un personas kodu, patērētāja kontaktinformāciju, iegādātās preces nosaukumu, preces iegādes izmaksas un piegādes izmaksas, patērētāja bankas konta numuru, paziņojumu par Līguma izbeigšanu par preču iegādi. Patērētājam ir arī jāpievieno pirkuma apliecinošs dokuments.

6. Patērētājam ir pienākums atgriezt preces uzņēmumam 14 dienu laikā pēc rakstiska atteikuma nosūtīšanas (ja patērētājs ir saņēmis preces). Uzņēmumam ir tiesības neatmaksāt patērētāja samaksāto naudas summu par precēm, kamēr patērētājs nav atgriezis preces uzņēmumam. Ja Patērētājs neievēro šajā punktā noteikto preču atgriešanas termiņu, viņš zaudē atteikuma tiesības.

7. Ir ieteicams atgriezt produktu ar visu iepakojumu (nav bojāts). Preču atgriešana jāveic pa pastu vai Piegāde uz norādīto uzņēmuma adresi, preču nosūtīšanas izmaksas sedz patērētājs.

8. Atteikuma gadījumā uzņēmums atmaksā par precēm samaksāto naudu ne vēlāk kā 14 dienu laikā no paziņojuma saņemšanas par atteikuma tiesību izmantošanu, preču saņemšanu un citu nepieciešamo informāciju. Uzņēmums neatmaksā izmaksas (daļu no tām) par preču piegādi, kas pārsniedz standarta lētāko saņemšanas veidu.

Lai saglabātu kompensācijas veidlapu, click here.

Liquid error (layout/theme line 235): Could not find asset snippets/spurit_sct_theme_snippet.liquid